O mare provocare cu care se confrunta antreprenorii in prezent este aceea de a crea afaceri care sunt doar profitabile pe termen scurt, ci au si o proiectie sustenabila pe termen lung, mai ales daca luam in considerare faptul ca pietele actuale sunt extrem de dinamice si in schimbare.
In acest context, este esential ca antreprenorul sa obtina unele informatii despre piata si afacerea pe care doreste sa o inceapa, dar viziunea si intuitia antreprenorului joaca, de asemenea, un rol foarte important in vizualizarea oportunitatilor de afaceri cu un viitor.
Viziunea si intuitia sunt concepte foarte subiective, dar pe de alta parte, daca vrei sa ai o baza de informatii care sa iti permita sa identifici afacerile cu potential de crestere, te invitam sa tii cont de urmatoarele sfaturi cheie:
- Gaseste o piata de nisa buna pentru o afacere cu un viitor
Este intotdeauna important sa te concentrezi pe o nisa in loc de o piata intreaga, pentru ca se cheltuie mai putin efort, mai putina publicitate si timp, dar, mai presus de toate, genereaza o profitabilitate si o rentabilitate mult mai mare a investitiilor.
- Concentreaza-te pe satisfacerea clientilor tai
Este foarte important sa te concentrezi pe satisfacerea clientilor tai, in acest fel ii vei face pe consumatorii tai sa aiba incredere in tine, sa fie fericiti si sa-ti recomande produsele.
Generarea de valoare adaugata este cheia acestui tip de activitati. Tot acest tratament bun este intotdeauna foarte bine primit si recunoscut de catre clienti si, din acelasi motiv, merita sa-l faci pentru a genera acea satisfactie in cumparatorii care fac posibila construirea unei afaceri excelente.
- Ar trebui sa planifici cat mai mult posibil
Planifica cat de mult poti, efectueaza diferite strategii de piata, precum si diferite activitati zilnice pentru ati dezvolta afacerea, astfel incat si numai atunci poate fi construita o afacere cu un viitor.
Tine cont de aspecte precum: investitia si randamentul, printre multe altele. Daca nu ai face acest lucru si ti-ai gestiona afacerea la intamplare, ai „deraia trenul”, iar acest lucru te-ar putea duce la ruina.
- Ar trebui sa fi intotdeauna constient de afacerea ta
Tehnologia de astazi ne permite sa avem diferite instrumente la indemana, prin urmare, trebuie sa utilizam conexiunea oferita de diferite dispozitive mobile si sa ramai intotdeauna in fata afacerii tale la un cost redus.
- Monetizeaza-ti site-ul web
Unul dintre obiectivele principale ale site-ului afacerii tale ar trebui sa fie acela de a converti toti vizitatorii intr-o sursa de venit. Internetul a schimbat total modul traditional de a face afaceri si acum exista chiar si servicii de infiintare firma online.
Aceasta parte este relativ usoara si exista mai multe optiuni pentru a monetiza (a face bani) cu site-ul., oricum, nu veti putea fara a respecta trei puncte cheie si complet de baza care sunt: Creaza continut, obtine trafic si pre-vinde produsele.
Nu uita sa gasesti o nisa buna in care sa intri la inceput ca sa ai un traseu usor, iar apoi sa intretii afacerea zilnic. Totul tine de microintretinerea afacerii tale, iar apoi de macrointretinerea ei cu ajutorul obiectivelor de durata.