Exista o varietate de moduri in care concurentii pot modifica clasamentele dvs.; unele etice, altele nu, dar TREBUIE sa stii cum sa te confrunti cu toate acestea. Cea mai buna solutie este sa accesezi what is a seo buying group si sa te abonezi la acest pachet de tooluri pentru SEO pentru ca fiecare dintre ele face cate ceva pentru campania ta si te ajuta sa te pozitionezi corect.
Daca un concurent are o campanie de marketing mai buna si o strategie de SEO mai buna decat dvs., puteti sa va asteptati ca acesta sa va ajunga la rang. Ai impins pe altii cand ai urcat in clasament, nu? Ei bine, asa cum spun ei, ceea ce se intampla in jur se extinde. Deci, cel mai bun lucru pe care il puteti face este sa nu opriti marketingul. Utilizati tactici bune de SEO si continuati sa comercializati site-ul dvs. web pentru a tine pasul cu asta, si, speram, sa treceti in clasamentul competitorilor.
Nu toata lumea poate detine pozitia numarul unu in clasamentul de cautare, asa ca trageti pentru primele cinci pentru cele mai bune rezultate. Sansele dvs. de a fi in varf sunt marite, marketingul devine un pic mai simplu si exista sanse mai mici de a fi impinsi de un concurent daca ramaneti agresiv in campania dvs. de marketing.
Atunci cand utilizati o campanie de construire a link-urilor, conectati-va NUMAI la site-uri cu reputatie si intotdeauna verificati site-urile pentru a va asigura ca sunt in continuare vrednici de legatura dvs. In cazul in care un site isi pierde autoritatea prin folosirea unor strategii de SEO nepotrivite, cum ar fi conectarea la site-uri de slaba calitate sau crearea de spam pentru cresterea traficului, atunci toti cei care sunt legati de acestia platesc pretul cu clasamente mai mici.
Concurentii folosesc de multe ori acest sistem de clasificare a scaderii pentru a reduce competitorii. Ei vor plati, de fapt, pentru a avea linkurile dvs. plasate pe site-uri care nu sunt de dorit. Acesta este motivul pentru care este extrem de important sa monitorizati in mod constant linkurile, si sa utilizati instrumentul disavow de la Google pentru a elimina orice link care nu este bun.
Acest lucru poate parea o practica foarte mascata si neetica, dar, din nefericire, se intampla mai mult decat realizeaza multi proprietari de site-uri web. Fiti vigilenti atunci cand este vorba de monitorizarea site-ului dvs. Web si nu va opriti niciodata de verificarea legaturilor care apar atasate sau care se leaga inapoi la site-ul dvs.
Incercati sa contactati proprietarul site-ului si sa cereti mai intai eliminarea linkului, uneori acestia vor respecta dorintele dvs. si vor face procesul mult mai simplu.
Site-urile de reviewuri reprezinta un loc excelent pentru a-ti construi brandul, a conduce traficul spre site-ul tau si chiar pentru a-ti stabili o autoritate pentru o anumita industrie, dar si pentru a-ti distruge reputatia. Daca nu faceti nimic pentru a crea recenzii nepotrivite, dar continuati sa le obtineti, este posibil sa aveti ghinionul sa fie scrise de concurenti.