Ce trebuie sa faca magazinele de muzica pentru a avea succes in 2023

Afacerea magazinului de muzica este in flux de multa vreme. Magazinul Muzicale.ro este locul in care poti intra pentru a cumpara instrumentele muzicale preferate. Acesta gaseste noi modalitati de a reusi, in timp ce altele au ramas blocate in zona neutra de mult timp.

Magazinele de muzica de astazi seamana mult cu librariile, asa cum erau ele cu un deceniu in urma. Pe atunci, comerciantii cu amanuntul online, in special Amazon, se dovedeau a fi concurenti formidabili. Librariile care au evoluat pentru a se adapta la noua realitate au devenit mai de succes ca niciodata.

1. Aflati ce doresc cumparatorii chiar acum.

Proprietarii de succes de music shopuri „afla” ceea ce doresc clientii lor (si potentialii clienti) si cum prefera acestia sa acceseze aceste lucruri. Isi ajusteaza in mod constant ofertele in functie de gusturile si tendintele muzicale in evolutie si schimba modul in care livreaza aceste lucruri si le fac disponibile, fie ca este in persoana sau online.

Cateva lucruri de luat in considerare:

  • Instrumentele tale sunt in tendinte? Oferiti cele mai noi stiluri, modele si culori, sau inventarul dvs. este destul de vechi? Un instrument grozav va fi intotdeauna grozav, dar la fel ca si imbracamintea, stilurile de instrumente evolueaza in timp. Trebuie sa tii pasul, altfel clientii tai vor trece la furnizori mai la moda.
  • Folositi influenceri? Influencerii sunt peste tot, promovand machiajul, bijuteriile, alimentele, restaurantele si multe altele. Tot ceea ce este disponibil pentru vanzare este impins de acestia. Oamenii actioneaza dupa recomandarile lor in fiecare zi. De ce nu faceti acelasi lucru cu ofertele magazinului dvs. de muzica? Nu trebuie sa angajati un Kardashian pentru a va promova pianele. Gasiti pur si simplu pe cineva pe care muzicienii din publicul dvs. tinta il admira. Poate fi un muzician local, un solist al corului bisericii sau liderul unei trupe grozave de colegiu.
  • Te astepti sa vina clientii la tine? Nu se va mai intampla. Deschideti un magazin online sau vinde-ti marfa la targuri stradale si festivaluri de muzica. Sponsorizeaza un loc popular de muzica locala. Aflati unde sunt clientii dvs. si intalniti-i unde se afla.

Clientii tai nu au nevoie de tine. Tu ai nevoie de ei. De aceea, este esential pentru tine sa-ti dai seama ce vor ei acum – si cum poti livra aceste lucruri.

2. Imbunatatiti-va abordarea in magazin.

Iti amintesti cand librariile vindeau carti, iar magazinele universale vindeau imbracaminte? Asta a fost acum mult timp!

Librariile de astazi sunt sponsorizeaza lecturi de poezie, intalniri ale cluburilor de carte si seminarii pe subiecte precum gatit, calatorii si sport. Totul este intr-un efort de a deveni un hub pentru comunitatile lor, pentru a genera trafic.

Magazinele universale ofera cocktailuri, sponsorizeaza seri DJ si aduc vedete ale sportului si celebritati. Totul este sa faci experienta de vanzare cu amanuntul mai interactiva si sa ii faci pe oameni sa petreaca mai mult timp in locatia ta si, in cele din urma, sa cumpere lucruri.

Deci, ce poate face magazinul tau pentru a deveni mai centrat pe comunitate? Considera:

  • Demonstreaza ce pot face instrumentele tale prin sponsorizarea concertelor sau spectacolelor. Un instrument care este cantat este mult mai puternic decat unul care este doar afisat.
  • Aducerea unei celebritati muzicale locale. Organizarea unui eveniment cu ei va prezenta magazinul dvs. fanilor lor, aducand un nou public.
  • Ramaneti conectat in fiecare zi. Retelele sociale sunt o modalitate ieftina si usoara de a intra in legatura cu muzicienii din zona dvs. si de a deveni parte din rutina lor zilnica. Pur si simplu impartasind continut valoros cu ei, magazinul dvs. va deveni o parte centrala a vietii lor de zi cu zi, tinandu-va in frunte cand vine timpul sa cumpere.

3. Facet shopping-ul usor pentru clienti

Pandemia a schimbat totul. Companiile au facilitat cumparaturile online si au oferit livrare aproape instantanee si servicii extraordinare pentru clienti pe tot parcursul procesului de cumparaturi.

Tu faci la fel?

Daca nu ati actualizat experienta consumatorului in ultimii doi ani, este timpul sa o faceti. Lucreaza cu oamenii din echipa ta pentru a gasi modalitati de a interactiona cu clientii mai bine si mai usor. Sau, daca acest lucru nu este ceva la care te pricepi foarte bine, angajeaza o agentie de marketing care sa te ajute.

Cum a aparut muzica rock?

Muzica rock este un gen muzical popular care s-a dezvoltat in anii 1950 si care a avut un impact major asupra culturii si societatii contemporane. Muzica rock se caracterizeaza prin utilizarea instrumentelor precum chitara electrica, bateria si bass-ul, precum si prin vocea puternica si expresiva a cantaretului de rock.

Rock-ul este un gen muzical foarte divers, care include o varietate de sub-genuri, cum ar fi rock-ul clasic, rock-ul alternativ, heavy metal-ul si punk-ul, printre altele. Muzica rock este adesea asociata cu libertatea, rebeliunea si nonconformismul, iar versurile pieselor pot aborda teme precum iubirea, viata urbana, politica si probleme sociale.

Muzica rock a fost un element important in cultura populara si a avut un impact major asupra societatii si a culturii. In anii ’60 si ’70, rock-ul a fost asociat cu miscarea hippie si cu protestul impotriva razboiului din Vietnam, iar artisti precum Jimi Hendrix, The Beatles si Led Zeppelin au devenit iconi ai culturii pop.

Muzica rock a continuat sa evolueze si sa se dezvolte in deceniile urmatoare, cu aparitia unor sub-genuri noi si cu influente din alte genuri muzicale, cum ar fi blues, jazz si reggae. Astazi, rock-ul ramane un gen muzical popular si influent, iar artisti precum Foo Fighters, Green Day si Arctic Monkeys continua sa cante rock si sa isi dezvolte propriul stil.

Sonia Ciocîrlan:
Related Post