Cum trimiteti un PS4 la service pentru a rezolva defectiuni sau probleme?

Cum trimiteti un PS4 la service pentru a rezolva defectiuni sau probleme?

0 Shares
0
0
0

Dupa cum am vazut deja, daca consola se defecteaza in perioada de garantie PlayStation 4, o puteti trimite la service PS4 Militari  pentru a fi reparata. Deci, sa vedem cum se face.

Primul lucru de care trebuie sa tineti cont este ca nu trebuie sa rupeti niciun sigiliu – mici autocolante care trebuie indepartate pentru a demonta carcasa interioara a consolei si a avea acces la componentele interne – asa ca, daca le-ati indepartat din orice motiv, nu veti mai fi eligibil pentru service gratuit nici in perioada de garantie.

Acelasi lucru este valabil si in cazul in care nu aveti chitanta de achizitie sau daca oricare dintre componentele PlayStation 4 a fost modificata de altcineva in afara de asistenta Sony.

Dupa ce ati facut acest lucru, procedura de trimitere a consolei in service este destul de simpla: conectati-va la site-ul oficial PlayStation si selectati optiunea Asistenta din bara de meniu din stanga sus: din submeniul care apare, alegeti optiunea Hardware si reparatii PlayStation. In continuare, va trebui sa selectati dispozitivul pe care intampinati probleme (in acest caz, PlayStation 4) si sa apasati optiunea Reparare sau Inlocuire.

Asistenta PS4: Cum functioneaza service-ul  

PS4 este acum pe piata din 2013 si, desi inca se afla pe rafturi, exista milioane de console achizitionate la debutul sau care au acum mii de ore de functionare „in spate”. Prin urmare, nu este neobisnuit ca proprietarii consolei Sony sa se confrunte din ce in ce mai des cu probleme si defectiuni care, desi in cele mai usoare cazuri permit PS4 sa functioneze, in altele ii impiedica sa se joace liber.

Rezolvarea problemelor si defectiunilor consolei tale, bazandu-te pe profesionistii care ofera servicii de reparatii PS4

Consolele care nu se mai pornesc, probleme cu citirea Blu-ray si DVD, ecrane negre sau artefacte enervante, imposibilitatea de a se conecta la reteaua Wi-Fi sau supraincalzirea anormala sunt doar cateva dintre problemele reclamate de posesorii de PlayStation 4 care, in fata acestor dificultati, nu stiu intotdeauna ce sa faca in privinta lor.

De fapt, indiferent daca sunteti un utilizator experimentat sau nu, rareori aveti cunostintele necesare pentru a intelege unde se afla defectiunea, asa ca este intotdeauna recomandabil sa apelati la tehnicieni specializati si la companii care ofera un serviciu de reparatii de incredere.

Cu exceptia cazului in care aveti posibilitatea de a profita de suportul Sony in cazul in care consola a fost achizitionata recent si este inca acoperita de garantia producatorului, serviciul de suport oficial al producatorului japonez este destul de costisitor pentru PS4-urile iesite din garantie, cu costuri destul de ridicate in comparatie cu pretul de achizitie al unei console noi. In plus, daca reparatiile sunt incredintate direct celor de la Sony, acestea vor trebui sa fie efectuate de ateliere autorizate care nu se afla in toate orasele, fiind necesar sa expediati consola si sa asteptati nu mai putin de cateva saptamani pentru a primi inapoi nu iubita PS4, ci o consola reconditionata cu o garantie de trei luni.

In plus, trebuie avut in vedere ca toate datele, progresul jocului, descarcarile de jocuri si demo-urile descarcate vor fi pierdute iremediabil.

Cheia este sa va bazati pe experti si sa evitati reparatiile riscante de tip DIY

Acesta este unul dintre motivele pentru care atat de multi oameni se aventureaza in bricolaj fara cunostinte sau abilitati, folosind poate internetul pentru a gasi ghiduri si tutoriale improbabile de urmat, fara sa realizeze ca incercarea de a repara o consola PS4 fara cunostinte nu este doar foarte periculoasa pentru sanatatea ta, deoarece te-ai putea rani (in cel mai bun caz), ci si pentru ca exista un risc ridicat de a-ti distruge iremediabil consola.

Asa cum am mentionat mai sus, alegerea ideala, mai ales in cazul consolelor mai vechi, este sa ne adresam unuia dintre numeroasele service-uri sau centre de reparatii PS4, eventual facand o scurta cautare online pentru a afla care este cel mai de incredere sau cel mai apropiat de noi, incercand sa obtinem cat mai multe informatii despre modalitatile si calendarul interventiilor tehnice asupra consolei, solicitand o estimare (macar orientativa) a costului reparatiei.

Chiar si atunci cand aveti de-a face cu servicii online, este bine sa sunati direct la companie pentru a explica cat mai clar posibil problema intampinata si pentru a obtine informatii precum cauza posibila a defectiunii, daca este vorba de o operatiune destul de simpla, costul acesteia (inclusiv manopera) si tipul de garantie oferita pentru piesele de schimb.

In plus, deoarece unele defectiuni pot implica defectiuni ale firmware-ului PS4 sau defectiuni ale hard disk-ului, este o idee buna sa aflati daca exista si un serviciu de recuperare a datelor personale de pe consola. Este un lucru foarte important sa apelati sa servicii din acest domeniu care se ocupa cu reparatii zilnic pentru a avea parte de cea mai buna experienta.

0 Shares
You May Also Like