De ce sunt advertorialele potrivite pentru companiile care doresc promovare?

Cunoscut și în engleză ca și advertorial, acesta este un articol publicitar care poziționează un produs, serviciu sau marcă într-un element de conținut editorial al cărui obiectiv este acela de a face publicitatea respectivă să pară o știre sau un alt tip de element jurnalistic. Există însă multe avantaje pe care le aduc advertorialele companiilor, de aceea merită să citești în continuare pentru a afla mai multe informații.

De ce ar trebui companiile să apeleze la advertoriale?

Un advertorial este acel mod de promovare pe care fiecare companie sau brand ar trebui să îl folosească, căci acesta este un element care deține informații valoroase și utile și îi pot îndruma pe potențialii clienți să achiziționeze acele produse sau servicii.

Cititorii raportează acea marcă cu experiență și expertiză legat de acel subiect și nu simt că este publicitate ascunsă, de aceea brandurile optează pentru servicii scriere advertoriale.

Funcționează cu adevărat advertorialele?

Răspunsul este rapid: da, funcționează.

Dar, pentru ca advertorialul să funcționeze, trebuie să existe o rentabilitate bună a investiției. Atunci când un material publicitar este realizat printr-un mijloc media, costul acestuia poate crește considerabil în funcție de relevanța instituției media în care este publicat.

Dacă media are un impact mare și brandul nu este suficient de mare, probabil că nu este indicat să investești în servicii publicare advertoriale, deoarece va fi necesar să concentrezi toate eforturile pe o singură strategie.

Există ceva cu totul special la un advertorial, ceea ce îl face diferit de alte tipuri de publicitate. Acest lucru are legătură cu poziționarea produsului sau serviciului. Cu toate acestea, vânzarea trebuie să treacă în spate și furnizarea de informații valoroase să fie obiectivul principal.

Din acest motiv, multe dintre produsele promovate în reclamele de televiziune nu pătrund de obicei pe piață, deoarece devin adesea reclame lungi în loc să ofere cu adevărat informații utile consumatorului.

Ce face un bun advertorial?

În termeni de marketing, un bun advertorial este unul care este capabil să aibă o rentabilitate ridicată a investiției(ROI), dar trebuie scris de profesioniști, precum echipa de la agenția Kontento. Cu cât se pot obține mai multe profituri din aceste strategii, cu atât advertorialul va avea mai mult succes.

Cu toate acestea, problemele financiare nu sunt singurul indicator al faptului că advertorialul este bun sau nu. Există și alți factori care sunt determinanți în a ști dacă strategia a fost utilă sau nu, precum prezența mărcii într-o audiență, intrarea pe piață și datele calitative precum percepția pe care oamenii o au despre companie sau marcă.

La fel, un advertorial este bun atâta timp cât oferă informații valoroase audienței și se generează o relație de încredere între companie și potențialii clienți. De fapt, utilitatea unui advertorial pentru cititor este ceea ce îl face considerat un bun advertorial.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *