3 moduri prin care poți alege agenția de marketing potrivită

3 moduri prin care poți alege agenția de marketing potrivită

Poate că cea mai importantă modalitate prin care puteți fi siguri că ați ales agenția de marketing potrivită pentru cerințele și nevoile personale constă în a acorda atenție maximă reputației și credibilității agenției.

Sunt importante testimonialele clienților și recenziile din partea lor, dar la fel de importante sunt și dovezile sociale, asta însemnând că puteți chiar să contactați clienții agenției pentru a cunoaște mai multe detalii privind serviciile și expertiza sa. Verificați dacă agenția a primit și recenzii negative.

Dacă veți contacta clienții agenției, îi puteți întreba căror situații nu le-a putut face față sau care sunt provocările cu care s-a confruntat. Ceea ce mai puteți face este să verificați paginile sale de socializare, să vedeți dacă postează în mod regulat și când a fost ultima dată când a postat.

Dacă ultima postare pe rețelele sociale a fost acum câteva luni sau câțiva ani, acesta este un indiciu că poate nu e cea mai potrivită agenție de marketing. În cele din urmă, puteți verifica clasamentului site-ului web al agenției pe Google. Poziția sa în motoarele de căutare va fi un bun indicator al abilităților SEO.

Iată și alte modalități prin care vă puteți asigura că veți încheia un parteneriat cu o agenție de marketing competentă:

Transparența este importantă

Atunci când discutați cu un reprezentat al agenției de marketing, încercați să vă dați seama dacă este complet transparent sau dacă vă ascunde ceva, dacă vă face promisiuni suspecte sau aparent imposibile. Dacă răspunsul este afirmativ, încercați să nu treceți cu vederea aceste indicii. Sunt foarte multe agenții, în special cele aflate la început de drum, care fac promisiuni mari la prețuri mici.

Deși este recomandat să optați pentru servicii care se încadrează în bugetul de care dispuneți, este, de asemenea, important să vă amintiți că mai puțin rareori înseamnă o bună calitate.

Așadar, acordați atenție promisiunilor pe care vi le face reprezentantul agenției de marketing și asigurați-vă că tot ceea ce discutați rezonează cu propria viziune asupra afacerii pe care o conduceți. Afirmațiile pe care le poate face o agenție de marketing indică, de asemenea, cât de bine înțelege industria în care vă desfășurați activitatea.

Dacă simțiți că obiectivele stabilite sunt realiste și că planul de marketing pe care vi-l propune se potrivește cerințelor personale, acesta este un semn foarte bun.

Luați în considerare aspectele tehnice

Înțelegerea strategiilor actuale de marketing este crucială pentru orice afacere, motiv pentru care trebuie să vă asigurați că potențiala agenție de marketing cu care veți colabora aplică cele mai avansate tehnici de marketing.

Site-ul web al afacerii pe care o dețineți va fi cartea sa de vizită în mediul online, așa că trebuie să fie organizat, găzduit și actualizat corespunzător. Optați pentru serviciile unei agenții de marketing care este familiarizată cu tendințele emergente în materie de conținut, SEO, videoclipuri, marketing pe platformele de socializare și multe altele.

Pentru a vă cuceri un loc important pe o piață extrem de competitivă, o agenție de marketing digital potrivită ar trebui să fie capabilă să gândească în afara cutiei și să inoveze. Prin urmare, alegeți o agenție care știe foarte bine cum să jongleze cu toate strategiile de marketing și care deține totodată o experiență operațională dovedită.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *