Cand si de ce merita sa inchiriezi un depozit pentru lucrurile tale in timpul renovarii

0 Shares
0
0
0

Pentru inceput, cu siguranta aveti nevoie de un depozit unde sa puteti transporta obiecte personale, echipamente si mobilier in timpul reparatiei, daca faceti reparatii fara relocare, in jurul camerei. In acest caz, toate lucrurile pot fi pur si simplu transferate dintr-un colt in altul. Da, ele pot interveni in continuare, dar, in general, alegerea este logica, pentru ca inca locuiti aici, sunt necesare lucruri si mobilier.

Atunci cand iti renovezi casa in totalitate, vei avea nevoie a iti muti mobilierul cat si lucrurile intr-un loc. Prin urmare, masurile de precautie luate ne permit sa nu ne gandim la necesitatea de a inchiria un depozit. Boxe-depozitare este locul din care poti alege boxele potrivite.

Nu este necesar sa platiti pentru un container, cutie si alt loc de depozitare pentru reparatii si in urmatoarele cazuri:

  • Ai un garaj cald, uscat, unde puteti muta totul;
  • Ati decis sa trimiti lucrurile tale la o ruda apropiata care are un spatiu liber. Sau de asemenea in cazul in care mobilierul vechi este aruncat si vei cumpara unul nou, ceea ce de putine ori se intampla asta.
  • Exista cunostinte si rude care sunt dispuse sa va “protejeze” bunurile pana cand terminati de reparat.

Atunci cand inchirierea unui depozit devine o necesitate:

  • Persoana a decis sa faca o renovare de design scump si sa comande totul in avans in alte tari. De exemplu, a sosit deja un lot de gresie, bucataria comandata in Italia a sosit, iar casa sau apartamentul nu este inca gata. Ce sa faci cu tot ce a ajuns deja? MERGI la un depozit inchiriat, daca nu exista alta cale de iesire! La urma urmei, trebuie sa pastrati materialele si mobilierul scumpe in starea lor initiala, si unde se fac lucrarile de finisare bruta, nu au loc;
  • Ati cumparat tot ce aveti nevoie pentru a reinnoi si a furniza in vrac in timpul sezonului de vanzari. Pregatit in intregime, ca sa spunem asa, pentru a economisi bani. Aceasta este o optiune rentabila care poate reduce semnificativ costurile de reparatii. Dar aveti nevoie sa stocati tot ce ati cumparat;
  • S-a vandut vechiul apartament, iar cel nou este in curs de reparatie. Si trebuie sa locuiti temporar intr-un apartament inchiriat, care are mobilier propriu, asteptand mutarea si inaugurarea.
  • Desigur, puteti vinde toate mobilierul vechi si apoi sa cumparati altul nou. Dar aceasta este o risipa semnificativa de bani! In plus, va place mobilierul apartamentului vechi, in stare buna, de ce sa scapati de el? Ar fi mai economic sa o duceti temporar intr-un depozit inchiriat pana la finalizarea reparatiei noului spatiu de locuit;
  • Ai o revizie majora cu inlocuirea riglei de podea, cautarea cablurilor de perete, inlocuirea comunicatiilor. Praful de constructie va va ruina cu siguranta lucrurile, este imposibil sa locuiti intr-un astfel de apartament! Apoi, trebuie sa cheltuiti bani pentru o curatare profunda a mobilierului tapitat. Este mai sigur sa scoateti totul din apartament, astfel incat sa nu interfereze si sa-si pastreze aspectul original.

Cum sa iti alegi depozitul?

Indiferent daca intentionati sa inchiriati sau sa va construiti depozitul si sa il operati singur, sau sa externalizati depozitul catre o terta parte, locatia depozitului dvs. are efecte in aval asupra tuturor, de la accesul la o forta de munca calificata pana la capacitatea dumneavoastra de a livra marfuri la timp. Din acest motiv, trebuie sa adoptati o abordare holistica in alegerea locatiei depozitului dvs.

Prima intrebare pe care ar trebui sa o puneti atunci cand efectuati planificarea locatiei depozitului este „Unde sunt localizati clientii mei?”

 

Daca clientii dvs. sunt localizati in principal, de exemplu, in nord-vestul Pacificului, probabil ca aveti nevoie de un singur depozit situat central in acea regiune. Daca, totusi, oferiti servicii in toata America de Nord, este logic sa aveti mai multe facilitati diferite in toata tara in apropierea principalelor noduri de transport.

Avand in vedere ca asteptarile consumatorilor in ceea ce priveste livrarea s-au ridicat la inaltimi ametitoare , stationarea depozitului dvs. (sau depozitelor, dupa cum ar fi) aproape de baza dvs. de clienti face mai usor sa satisfaceti aceasta cerere si sa oferiti transporturi mai rapide si mai accesibile.

Odata ce ati determinat unde se afla baza dvs. de clienti, urmatoarea intrebare pe care trebuie sa o puneti este „De unde primesc bunuri?” Apropierea de furnizori ar trebui sa joace un rol major in selectia depozitelor, deoarece apropierea de furnizori va permite sa reduceti costurile de transport si stocare; de asemenea, reduce riscul de perturbare potentiala pentru marfurile in tranzit.

Acest lucru este valabil atat pentru furnizorii interni, cat si pentru cei internationali. Daca, de exemplu, achizitionati in principal materiale din China sau din alta parte din regiunea APAC, de obicei este logic sa aveti fie o unitate de depozitare pe Coasta de Vest, fie un depozit de import care este dedicat hranirii restului retelei dvs. de distributie.

Vorbind despre lanturile internationale de aprovizionare, daca reteaua dvs. de furnizori pentru componente sau materii prime este localizata in principal in afara Statelor Unite, poate fi avantajos sa cautati un depozit activ in zona de comert exterior. Exista numeroase beneficii ale utilizarii unei zone de libera circulatie , inclusiv amanarea sau eliminarea taxelor, scutirea de tarife si impozite, o mai mare vizibilitate a inventarului si multe altele.

0 Shares
You May Also Like